Mediastrategie
Optimaliseer je kennis

Ik help je bij het schrijven van een case

De basis van een goede case is een uitzonderlijke campagne met een uitzonderlijk resultaat. Een case schrijf je nooit alleen en een scherpe case schrijven kost tijd.

 Ieder jaar neem je het je voor om op tijd te beginnen met het schrijven van cases voor bijvoorbeeld Amma-awards, Dutch Creativity awards, Crossmedia awards etc. Het is veel (en leuk!) werk, maar het moet wel allemaal zo'n beetje naast je dagelijkse werkzaamheden gebeuren. 

Ik help je met het schrijven van nominatiewaardige cases. From scratch op basis van beschikbare campagne-informatie of voor het aanscherpen van een al geschreven case.




"Ik schrijf je een lange brief, want ik heb geen tijd voor een korte". Blaise Pascal


Contact opnemen met Fiona om een case te schrijven


Als mediastrateeg schreef en herschreef ik  samen met klanten en bureaus vele cases met nominaties en awards tot resultaat:

2021:

  • Bronzen Amma - Beste Mediastrategie - Renault Laad Me - OMD
  • Bronzen Amma - Beste Content- en Engagementstrategie - McDonald's X-Masters - OMD

2020:

  • Amma nominatie voor Beste content- en engagement strategie - Nerf (Hasbro) - This is how we play
  • Spin Awards nominatie voor Social Business categorie - Nerf (Hasbro) - This is how we play

2019:

  • Amma voor Beste Mediastrategie - Ziggo - Neem je tv lekker mee - OMD
  • Amma voor Beste inzet owned media - McDonald's Cadeaukalender - OMD

2018:

  • Amma Nominatie Merk van het Jaar - Doritos (Pepsico) - OMD
  • Amma Nominatie Merk van het Jaar - McDonald's - OMD

2017:

  • Gouden Effie voor Doritos (Pepsico) - OMD
  • Bronzen Effie voor McDonald's Maestro - OMD
  • Bronzen Effie voor Ministerie van VWS - Red een leven - OMD
  • Amma Nominatie Beste mediastrategie - McDonald's Cadeaukalender - OMD

2015:

2013:

  • Amma nominatie Mediabureau van het Jaar - MEC
  • Amma nominatie Beste Interactieve mediastrategie - Durex Product Tester - MEC

2012:

  • Amma nominatie Beste Interactieve mediastrategie: Het kloppend hart van een love brand (Chocomel) - MEC

2010:

  • Amma nominatie Beste Interactieve Mediastrategie - Fa - 80.000 Glamour Girls (MEC)
Contact opnemen